Winkelwagen:

0
Je hebt geen producten in jouw winkelwagen.

0

FAQ - Vraag en antwoord

Waar kan ik de webshop vinden?

De webshop kun je benaderen via ELO (toegang voor alle studenten) en daarnaast via de website van het Horizon College.

Hoe maak ik een account aan?

Als je student bent, is het de bedoeling dat je via ELO inlogt, je hoeft dan geen apart account aan te maken in de webshop omdat je gegevens automatisch via ELO worden meegenomen.
Als je geen student bent, klik dan op ‘mijn account’ en kies ‘account aanmaken’.

Welke producten kan ik vinden in de webshop?

Als je moet betalen voor een activiteit, bijvoorbeeld een excursie, introductie of keuzevakken, dan doe je dit via de webshop van het Horizon College. Daarnaast zijn enkele onderwijsbenodigdheden die op de leermiddelenlijst staan via onze webshop te koop; zoals enkele readers en licenties.

Hoe weet ik welke producten ik moet bestellen?

De producten die je nodig hebt staan aangegeven op je leermiddelenlijst óf krijg je in de loop van het schooljaar te horen van je docent (bijvoorbeeld als er sprake is van een excursie).

Waar vind ik een overzicht van de prijzen?

De prijs per product is terug te vinden in de webshop.
Voor de producten die op je leermiddelenlijst staan, zie je op je leermiddelenlijst ook de prijs staan.

Hoe plaats ik een bestelling op de webshop?

Kies je product en klik op ‘in je winkelmand’.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Je kunt je bestelling alleen wijzigen of annuleren als je nog niet op 'online betalen' geklikt hebt. Als je bestelling eenmaal geplaatst is, kun je deze niet meer wijzigen.
Mocht dit aan de hand zijn, kun je contact opnemen met team debiteuren (zie contact).

Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?

Na een succesvolle bestelling wordt er automatisch binnen enkele minuten een bevestigingsmail gestuurd. Heb je deze mail niet ontvangen? Mogelijk is de e-mail in je ongewenste mail beland.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Check eerst je spambox. Als je daar ook geen bevestigingsmail in hebt ontvangen, neem dan contact op met team debiteuren (zie contact).

Kan ik in termijnen betalen?

Alleen voor sommige producten is het mogelijk in termijnen te betalen. Bij die producten waar het mogelijk is om in termijnen te betalen, zie je die mogelijkheid staan bij het desbetreffende product in de webshop.

Hoe kan ik een bestelling betalen?

In de webshop betaal je met iDEAL.

Wat is iDEAL?

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat direct gekoppeld is aan jouw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoef jij je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. iDEAL wordt aangeboden door ABN AMRO Bank, ASN Bank, bunq, ING Bank, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.
Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw eigen bank.

Wat moet ik doen om met iDEAL te betalen?

Betalen met iDEAL is het betalen van je internetaankopen met internetbankieren bij een van de deelnemende banken. Heb je nog geen toegang tot internetbankieren? Neem dan contact op met je eigen bank om dat snel te regelen.

Hoe werkt iDEAL?

Betalen met iDEAL doe je in een paar stappen: 

  • Je bestelt een product
  • Kies iDEAL als betaalmethode
  • Selecteer de bank waar jij je bankzaken al online regelt
  • Je komt direct in het bekende internetbankierprogramma van je bank
  • De relevante gegevens van je aankoop zijn al ingevuld
  • Op de voor jou bekende manier keur je de betaling goed
  • Je ontvangt een bevestiging van je bank
  • Je keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd!
  • Je zult snel merken dat het allemaal heel eenvoudig is!


Voordelen als consument:
iDEAL biedt een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:
iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig.
iDEAL is gemakkelijk en snel in gebruik, alle betaalgegevens worden ingevuld en je wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling.
Je houdt constant controle en overzicht op je betaling, de iDEAL-betaling wordt meteen verwerkt en is zichtbaar in je rekeningoverzicht.
Je naam en rekeningnummer worden pas aan de webwinkelier verstrekt nadat je de betaling hebt goedgekeurd.

Is betaling via iDEAL echt veilig?

Tijdens de betaling zie je altijd precies hoeveel je aan wie betaalt. Met iDEAL loopt de betaling altijd via je eigen betaalrekening en de internetbankieromgeving van je eigen bank.
iDEAL is gebaseerd op internetbankieren en hanteert dezelfde beveiligingstechnieken. Dit betekent dat iDEAL net zo veilig is als internetbankieren.

Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat mijn betaling gelukt is?

Wanneer je een bestelling met iDEAL betaalt, krijg je nadat je akkoord hebt gegeven een bevestiging van je bank. Ook zie je direct na de betaling op je rekeningoverzicht, dat het geld van je rekening is afgeschreven.

Ik heb betaald, hoe weet ik zeker dat de webwinkelier deze betaling ontvangt?

De webwinkelier krijgt altijd bericht van de status van de betaling zodat hij kan inzien of de betaling succesvol is afgehandeld.

Kan ik een iDEAL-betaling terugdraaien?

Je kunt een iDEAL-betaling niet terugdraaien. Tijdens het betaalproces wordt je nadrukkelijk verzocht een akkoord te geven voor een betaling. Wanneer je het akkoord op dit betaalverzoek geeft, kan deze handeling niet ongedaan worden gemaakt.